Manual de tipografia

Manual de tipografia. La correcció i l?edició de llibres i publicacions periòdiques

Nº:
276
Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788411662017
Año de edición:
ISBN:
978-84-11-66201-7
Páginas:
592
Encuadernación:
RUSTICA
Idioma:
CATALAN
Ancho:
2350
Alto:
155
Disponibilidad:
No disponible
Colección:
Manuals

Descuento:

-5%

Antes:

60,00 €

Despues:

57,00 €
IVA incluido
Avisar disponibilidad

Lobra que teniu a les mans parteix dels fonaments de la tipografia tradicional, però ha estat plantejada amb la voluntat de tenir i fer servir una tipografia actualitzada, amb un punt de vista crític respecte als criteris que sapliquen avui dia. Lautor sempre justifica les opcions recomanades o rebutjades amb motius tipogràfics i deficiència del missatge que comunica. També hi ha la voluntat de transmetre la terminologia tipogràfica amb exhaustivitat pel que fa a tot allò que cal saber actualment daquesta art de fer publicacions. Per això, tots els termes que hi són emprats són definits en lindret on apareixen la primera vegada, i conté un índex general que en facilita laccés. Lautor, que ha redactat en primera persona aquest MANUAL, ha estat el cap de correcció de textos de lInstitut dEstudis Catalans (IEC) durant trenta anys, període durant el qual aquesta institució acadèmica ha publicat més de tres mil llibres, revistes i opuscles. A més, fins al 2021 ha estat limpulsor i coautor de lespai web Critèria de lIEC, que divulga des de lany 2014 els criteris de correcció i edició emprats per lInstitut amb la voluntat que puguin ser útils també en general.

Otros libros del autor en Papelería La pajarita

Uoc editorial en Papelería La pajarita

  • LOS VAGABUNDOS EFICACES -5%
    Titulo del libro
    LOS VAGABUNDOS EFICACES
    deligny, fernand
    Uoc editorial
    Los Vagabundos Eficaces sea, tal vez, la obra más conocida de Fernand Deligny. En ella se desgrana, en forma d...
    No disponible

    15,00 €14,25 €

  • CÓMO HACER UN PLAN ESTRATEGICO DE COMUNICACIÓN -5%
    Titulo del libro
    CÓMO HACER UN PLAN ESTRATEGICO DE COMUNICACIÓN
    Nº 10
    Oliveira, Andrea
    Uoc editorial
    En estos tiempos en que los índices de lectura cotizan claramente a la  baja, la colección Dircom ha decidido...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días..)

    29,00 €27,55 €

  • Etiquetar en la web social -5%
    Titulo del libro
    Etiquetar en la web social
    Gómez-Díaz, Raquel
    Uoc editorial
    Gracias a las tecnologías y servicios 2.0, la representación del contenido de los documentos ha pasado de ser...
    No disponible

    12,00 €11,40 €

  • Branding. Tendencias y retos en la comunicación de marca -5%
    Titulo del libro
    Branding. Tendencias y retos en la comunicación de marca
    Velilla , Javier
    Uoc editorial
    Una marca es un intangible activo fundamental. Fortalecer el valor que  proporciona una marca exige mejorar y m...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    12,00 €11,40 €

  • La mort -5%
    Titulo del libro
    La mort
    Poch, Concepció
    Uoc editorial
    La mort no ens agrada gaire. No en parlem i a vegades ens costa admetre-la. Aquest llibre ens explica com mirar...
    No disponible

    9,90 €9,41 €